Вівторок, 25.07.2017, 06:35                                                                                                                                   Ви увійшли як Гость · Група "Гости" · RSS


 


 Меню сайту

 Хмарка тегів

парк чистота БАСАНЬ день молоді молодь продам продам будинок рудькывка 8 березня зима погода вартість перевезення зміни маршрутні таксі тичина піски павло тичина голодомор Голодомор в Україні О.Д. ШАПЧЕНКО прямий зв'язок 8 марта жінки кохані Привітання Вітаємо КПІ Ман і обнова - українська мова Бобровицька гімназія Вся і давність Кобижчанська ЗОШ І-ІІІ ст Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ст 9 Травня військова частина Велика Вітчизняна війна річниця перемоги Конкурс Спартакіада спорт стадіон

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
користувачів: 0

 Форма входу
Загрузка...
Інформація

Місто:   Бобровиця

Регіон : Чернігівска                 обл.

Поштовий індекс:
          17400
Площа: 18,9 км²
Телефонний код:
         +38 (04632)XXXXX
Номерні знаки:  
         СВ /25
Міський голова:
         Якушко В.В.
 Герб міста


 

Головна » 2009 » Вересень » 29 » Як «розводять» в українських супермаркетах
21:58
Як «розводять» в українських супермаркетах
Сьогодні практично всі рядові споживачі віддають перевагу отоварюватися в цих торгових точках. І від дому недалеко, і вибір товару, як правило, широкий і різноманітний. 

Ходиш собі з тележечкой уздовж набитих всякої всячиною полиць: придивляєшся, прицінювався, принюхуватися. І кладеш, кладеш в цю тележечку і те, і друге, і третє. І вже біля каси розумієш, що реально купити збирався мінімум в два рази менше. 

Ну це вже, як кажуть, проблеми вас і вашого гаманця. Сьогодні мова не про індивідуальну марнотратства, а про явища куди більш руйнівних, які породжують і збої в комп'ютерній системі, яка обслуговує каси, і людський фактор (касири теж люди і їм властиві промахи), і, давайте дивитися правді в очі, відверто злий намір співробітників маркетів обжуліть тебе серед білого дня при всьому чесному народі. 

Як саме? Почнемо від вхідних дверей, недалеко від якої, як правило, розміщено що кидається в очі попередження про те, що «Адміністрація за збереження речей відповідальності не несе». Це означає, що залишеної в комірці для зберігання сумки може не опинитися на місці, і нікому претензій не пред'явиш. Вас тут же надішлють до згаданого оголошення-попередження. Що робити? 

Як ви ставитеся до кулінарних відділах супермаркетів? Там, де на підносах, в судочках і стравах розкладена будь-яка повністю готова до вживання їжа: салати, риба, м'ясо, пиріжки? Якщо ставитеся дуже навіть добре, то саме вам не зайвим буде знати, що найчастіше за допомогою такої ось «місцевої кухні» супермаркети «уніфікують» продукти із закінченим терміном придатності. 

Наприклад, грунтовно пошкодитися куряче філе можуть обваляти в паніровці і апетитно підсмажити. А салат приправити майонезом з розірваного пакетика. Що робити в цьому випадку? Та просто приготувати все те ж саме в домашніх умовах. А коли дуже вже їсти хочеться, то попросіть продавця дати вам на пробу сподобалося страва (така послуга передбачена практично скрізь). І тут-то варто добре придивитися і принюхалися ... 

Звичайна практика супермаркетів - викладати залежалі продукти на прилавку першими, а вже за ними - свіжі. Це правило стосується і хлібобулочних виробів: свіжий хліб доводиться «відкопувати» серед засохлих буханців. Звідси і практична порада: «копайте», поки не досягнете бажаного результату! 

Безперечна зручність супермаркету полягає ще й у тому, що багато продуктів подаються вже упакованими і можна уникнути довгої черги до ваги. Але тут теж є свої тонкощі. Наприклад, фрукти та овочі мають вельми неприємну властивість всихати з часом. Тому чесно запакований продавцем кілограм бананів через тиждень схудне грамів на сто. 

Часто трапляється, що залежану нарізку (особливо дорогу) - сир або ковбасу - переупаковують в новий целофан і клеять свіжий цінник. А про м'ясо, пересипаною спеціями, взагалі говорити не доводиться. Вихід один: терпляче стати в черзі і купити свіжий продукт, нарізаний на ваших очах. 

Тепер безпосередньо про цінниках. Щоб покупець повірив, що тут він купить товар дешевше, ніж де б то не було, теж існують невеликі виверти. Для цього на ціннику великими літерами вказана низька ціна без ПДВ, а маленькими - реальна, тобто без податків. Те ж саме і з маленькими цінниками. За законами мерчандайзингу споживач в першу чергу звертає увагу на правий бік, де зазвичай друкують оптову (дешевшу) ціну, а ліворуч - роздрібну, тобто ту, за якою ви і купуєте товар. Тому перш ніж хапати з полиці щось дуже доступне і розрекламоване, уважно вивчіть обидві ціни. 

І останнє. Відразу після розрахунку перегляньте на чеку вартість і кількість товару. Трапляється, що деякі касові апарати не сканують штрих-код товару і продавець вводить його вручну. Раз, другий, третій - і замість однієї реальної шоколадки ви платите відразу за кілька «віртуальних». Тому якщо виникають найменші підозри, не відкладаючи справу в довгий ящик, вимагайте адміністратора і розбирайтеся відразу ж на місці з чеком і покупками. 

Джерело: http://www.favor.com.ua

Переглядів: 630 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Загрузка...
Всього коментарів: 1
1  
йес зыс из посибл

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017

 Точний час 
 Пошук

Погода                                   

Погода в Киеве на неделю Погода в Бобровице на неделю Погода в Чернигове на неделю

Загрузка...
 Друзі сайту


Підприємства міста




 Реклама

 InternetUa

Загрузка...



Vladimir Bida bobrovica.at.ua 2017